Toestel Opsturen


U kunt zonder afspraak bij ons langs komen (hier ons adres) en de verwachte reparatie duur is 30 tot 50 minuten. Wij hebben vrijwel altijd het onderdeel op voorraad maar u kunt voor de zekerheid even bellen om te vragen of het ook het geval is. U kunt er ook voor kiezen om u toestel op te sturen maar dan dient u de volgende richtlijnen aan te houden:



Postadres
Anton de Komplein 158-164, 1102CW Amsterdam

Alternatieve postadres
Neuweg 223, 1214 GR Hilversum

Op dit adres is uw tomtom de volgende dag klaar.

-U dient de telefoon aangetekend naar ons te versturen met post.nl
-In het pakket dient u een Aangetekende prepaidzegel toe te voegen  voor het retour zenden.
-U dient het als pakket te versturen (niet als brief iv.b met verzekeringswaarde).
-U dient een duidelijke klacht omschrijving toe te voegen.
-Uw e-mail adres en bezorg adres toe te voegen
Zodra wij uw toestel hebben ontvangen, krijgt u hiervan een bevestiging per mail en zullen wij uw toestel direct repareren. Na de reparatie ontvangt u van ons wederom  een mail met onze gegevens voor de betaling en na ontvangst van de betaling word uw toestel terug verzonden